Regulamin

I. Informacje ogólne, kontakt

  1. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem [www.barberstuff.pl] (dalej „Sklep”), prowadzonego przez podmiot PHU Vitom Jan Trzebiatowski w spadku, ul. Podjazd 4 m 3 Gdańsk 80-542, Nip 5831178826, który jest również administratorem danych osobowych Klientów Sklepu, czyli osób fizycznych, osób prawnych dokonujących zakupu w Sklepie (dalej ,,Klient’’).  
  2. W Regulaminie opisane są zasady dokonywania zakupów towarów zaprezentowanych w Sklepie („Towary”) oraz innych usług opisanych w Regulaminie. 
  3. Informacje o Towarach, które można kupić w Sklepie są zaproszeniem do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa, w szczególności art. 71 Kodeksu cywilnego.
  4. Wszelkie znaki towarowe i nazwy firmowe, zdjęcia, projekty, lay-out Sklepu, opisy produktów i inne jego elementy objęte są prawami autorskimi i nie mogą być bez zgody Sklepu kopiowane lub w jakikolwiek sposób wykorzystywane do własnych celów.
  5. Kontakt ze Sklepem jest możliwy za pośrednictwem:
  • adresu e-mail: kontakt@barberstuff.pl,
  • telefonu: +48 513485844,
  • adresu pocztowego: PHU Vitom Jan Trzebiatowski w spadku ul. Podjazd 4 m 3, Gdańsk 80-542.

II. Zasady korzystania ze Sklepu i zawierania umowy sprzedaży Towarów

  1. Należy zapoznać się z Regulaminem, a przed złożeniem zamówienia należy zaakceptować jego treść. Bez akceptacji Regulaminu nie będzie można nabywać Towarów lub korzystać z innych usług za pośrednictwem Sklepu.
  2. Informacje, które podaje Klient w toku składania zamówienia powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane dane są na tyle niedokładne, że uniemożliwiają realizacje zamówienia, w szczególności uniemożliwiają prawidłowe doręczenie przesyłki. Przed odmową realizacji zamówienia Sklep podejmie próbę kontaktu w celu ustalenia danych w zakresie umożliwiającym zrealizowanie zamówienia.
  3. Sklep dokłada starań, aby korzystanie przez Klienta ze Sklepu było sprawne i bezpieczne. Sklep działa zgodne z obowiązującymi standardami bezpieczeństwa w tym przedmiocie.
  4. Klient jest zobowiązany do korzystania ze Sklepu zgodnie z jego przeznaczeniem opisanym w Regulaminie – korzystanie z funkcjonalności Sklepu w jakimkolwiek innym zakresie niż określony w Regulaminie jest zabronione.

III. Zamawianie Towarów. 

  1. W Sklepie Klient może dokonywać zakupów Towarów oraz korzystać z usług świadczonych przez Sklep na zasadach opisanych w Regulaminie.
  2. Zamówienia w Sklepie można składać całą dobę, jednak zamówienia złożone w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) będą realizowane w najbliższy dzień roboczy.
  3. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się między innymi informacje o właściwościach towaru, jego cenie, oraz materiale, z którego jest wykonany.
  4. Zamawiając Towar, Klient dokonuje jego wyboru, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych Towarów.
  5. Wszystkie Towary oferowane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi. W wyjątkowych sytuacjach, np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam Towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że Towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.
  6. W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie o tym poinformowany poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Sklep może odmówić zawarcia umowy sprzedaży w celu ochrony swoich dóbr.
  7. W przypadku niezależnego od Sklepu braku możliwości doręczenia złożonego zamówienia do wskazanego przez Klienta punktu odbioru (spowodowanej np. niedostępnością wybranego punktu, czy przekroczeniem gabarytu paczki) Sklep zastrzega możliwość wykorzystania w celu doręczenia przesyłki danych podanych do rachunku lub innego adresu alternatywnego, jeżeli został podany przy składaniu zamówienia.

IV. Jak kupować w sklepie internetowym – szczegółowa instrukcja

  1. Po wybraniu przez Klienta danego Towaru, należy kliknąć ikonę „Dodaj do koszyka”.
  2. Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny w prawym górnym rogu strony. Po wybraniu opcji „Do kasy”, uruchomi się strona, gdzie należy wprowadzić dane Klienta niezbędne do zrealizowania transakcji i wysyłki zamówionego Towaru.
  3. Po wybraniu sposobu dostawy i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy dokonać płatności.
  4. Klient potwierdza złożenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”.
  5. W przypadku nieotrzymania zapłaty online przez Sklep zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, co oznacza, że umowa nie dochodzi do skutku, a zamówienie nie zostanie zrealizowane.
  6. Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca, uznaje się za anulowane i nie zostanie ono zrealizowane.
  7. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia, na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych logowania, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści tej wiadomości Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.
  8. Sklep może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta nr telefonu kontaktowego, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub we wszelkich innych kwestiach związanych z zamówieniem. 

V. Ceny

  1. Ceny na stronie sklepu internetowego podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.
  2. Do ceny Towaru doliczany jest koszt przesyłki.
  3. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą zarówno Klienta jak i Sklep. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych Towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez Sklep zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.
  4. Sklep zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

VI. Sposób dostawy i czas realizacji zamówienia

  1. Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski.
  2. Jeżeli wybrany towar jest dostępny, a Klient wybrał dostawę pod wskazany adres, to czas dostawy wynosi od 1 do 5 dni roboczych od dnia skutecznego złożenia zamówienia. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  3. Czas dostawy może ulec wydłużeniu, w szczególności w okresach wyprzedaży lub akcji specjalnych.
  4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za zamówienie, od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego Towar zostanie przekazany Klientowi.
  5. Dostarczaniem zamówień zajmuje się wybrana przez Sklep firma kurierska.

VII. Odstąpienie od umowy

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny (tzw. zwrot towaru).
  2. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia (inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta) weszła w posiadanie Towaru.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient składa Sklepowi pisemnie jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, pocztą na adres: PHU Vitom Jan Trzebiatowski w spadku ul. Podjazd 4 m 3, Gdańsk 80-542.
  4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia przed upływem 30 dniowego terminu, o którym mowa w punkcie 2 powyżej.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Sklep zwraca Klientowi otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Klienta, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowana o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem pkt 7 poniżej.
  6. Zwrot należności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. 
  7. Skalp może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania i sprawdzenia zwracanego Towaru.
  8. Towar należy odesłać na adres: PHU Vitom Jan Trzebiatowski w spadku ul. Podjazd 4 m 3, Gdańsk 80-542, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sklep o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
  9. Zwrot Towaru może zostać dokonany na koszt Klienta za pośrednictwem wskazanego przez Sklep przewoźnika lub dowolnej wybranej przez Klienta metody.
  10. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

VIII. Reklamacje

  1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, w stanie nadającym się do użytku zgodnego z ich przeznaczeniem. Sklep odpowiada za zgodność Towaru z umową.
  2. Każdy Towar kupiony w sklepie internetowym [www.barberstuff.pl] może być reklamowany, w przypadku gdy Klient stwierdzi, że jest on niezgodny z umową, jeżeli ta niezgodność ujawni się w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi.
  3. Klient może żądać naprawy reklamowanego Towaru bądź wymiany na nowy – zgodnie z umową. W przypadku gdy wybrany przez Klienta sposób doprowadzenia Towaru do zgodności z umową okaże się niemożliwe bądź związane z nadmiernymi kosztami dla Sklepu – Sklep może doprowadzić Towar do stanu zgodnego z umową poprzez naprawę w miejsce wymiany bądź przez wymianę w miejsce żądanej przez Klienta naprawy.
  4. W przypadku, gdy zarówno naprawa, jak i wymiana Towaru okażą się nieskuteczne, Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub żądać obniżenia ceny reklamowanego Towaru.
  5. Mając na uwadze wygodę Klienta Sklep oferuje, ponad uprawnienia wskazane w punkcie 3 powyżej możliwość – odstąpienia od umowy jako trzecie, dodatkowe uprawnienie Klienta związane z niezgodnością Towaru z umową, które może zostać zgłoszone przy pierwszej reklamacji Towaru. Prawo odstąpienia Klient może wykonać w terminie dwóch lat od dnia wydania towaru. Zapis ten pozostaje bez wpływu na ustawowe uprawnienia konsumenta związane z niezgodnością towaru z umową.
  6. Reklamację można złożyć drogą pocztową na adres e-mail kontakt@barberstuff.pl. Należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia. 
  7. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia, poprzez wiadomość e-mail bądź sms.
  8. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Klient otrzyma zwrot należności za Towar oraz zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do Sklepu – po uprzednim przesłaniu kopii/skanu dowodu ich poniesienia na adres e-mail wskazany w punkcie 6 powyżej.
  9. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Klient otrzyma informację o przyczynach nieuznania reklamacji na adres e-mail widniejący w zamówieniu, a towar zostanie odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja.

IX. Wystawienie faktury

  1. W przypadku żądania wystawienia faktury Klient podaje niezbędne dane, przy czym podania numeru NIP do faktury należy dokonać nie później niż podczas składania zamówienia. 
  2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub niepełnych danych do faktury przez Klienta.
  3. W przypadku faktur korygujących, niniejszy Regulamin stanowi dokumentację uzgadniającą warunki korekty w rozumieniu przepisu art. 29a ust. 13 ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług i akceptację ze strony klienta, iż momentem zmniejszenia kwoty VAT naliczonego w rozliczeniu za dany okres jest moment wystawienia faktury korygującej przez Sklep. Sklep wystawia fakturę korygującą z chwilą zwrotu towaru do Sklepu, co stanowi spełnienie warunków do wystawienia faktury korekty.

X. Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sklep jako administratora danych osobowych.
  2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia zawarcia umowy sprzedaży.
  3. Dodatkowe wyjaśnienia dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce „Polityka Prywatności” dostępnej w serwisie internetowym.

XI. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane przez Sklep zawierane są w języku polskim.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego, Ustawy o Prawach Konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  3. Wybór prawa polskiego na podstawie niniejszego Regulaminu nie pozbawia Konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy pomiędzy Sklepem a Konsumentem, na mocy prawa, które zgodnie z właściwymi regulacjami byłoby właściwe w przypadku braku wyboru.
Mój koszyk
Twój koszyk jest pusty.

Wygląda na to, że nie dokonałeś jeszcze wyboru.